sony xperia v
اخبارموبایل
پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, :: 12:30 :: نويسنده : علی شادزی

همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.

 

تصمیم گرفتیم که این گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.

 

طراحی و راحتی در دست

 

همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.

 

 

 

جنس بدنه نیز از پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.

 

اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین دوم، سنسورهای نور و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • man o to
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبارموبایل و آدرس askmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 12263
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1